Málnás-túrós szülinapi torta




Újabb szülinap, újabb torta. Nagyon finom lett :))
Hogyan is készült... kezdődik egy 5 tojásos piskóta alappal.
Ez kisebb fajta csodaszámba ment nálam, hogy sikerült saját magam megsütni, úgyhogy csak ezután indultam bevásárolni - hátha mégis bolti lesz :)))
Belevaló: fél kg túró, 10 dkg vaj, 1 vaníliás cukor, kb 3-4 ek. porcukor, 3 ek. citromlé, 1 tálca málna, piros tortazselé, mogyorókrém.
Rávaló: marcipánmassza, díszek, tortadara, gyertya.
A vajat kint hagytam a pulton egy tálban felolvadni, beletettem a porcukrot a vaníliás cukrot, a citromlét, habosra kevertem. Most jött bele a túró - ezzel megvagyunk.
A tortalapot 3 részre vágom hosszú késsel, vagy cérnával. A legalsó réteg lett a mogyorókrámes, a következőre rátettem a túrókrém felét, ráterítettem a megmosott málnát.
Most elkészítettem a zselét, mikor hűlni kezdett rákanalaztam a málnára, rá a túró másik fele, és az utolsó tortalap.
A marcipánmasszát elnyújtottam, ráterítettem a tortára, díszítés és kész - mehet a hűtőbe.
Ugye, hogy nem egy nagy boszorkányság? Csak bátran, és kreatívan, mamikák!!!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések