Ujjatlan kesztyű - kézmelegítő KÖTÉSMINTA

Ujjatlan kesztyű - kézmelegítő készül (megrendelésre).
No, lássuk csak... Már nem a legelső kézmelegítőt rottyintom, 10 párat közelítem lassan. Nagyon egyszerű elkészítési módot választottam annak érdekében, hogy még szezon előtt kész legyen.
Patent mintával készül - egy sima-egy fordított. Rugalmas, és alaktartó lesz tőle.
MÉRETVÉTEL:
Mindenki kössön magának mintadarabot a saját  fonalából 20 szemből, 20 sorral a kívánt mintával. Kössük is el az utolsó sort, és vegyük le a tűről. Így kerül az anyag nyugalmi helyzetbe. Mérjük le a mintát, szorozzuk be a kívánt méretre, és máris megvan, hogy hány szemre kezdjük!
Vegyük figyelembe, hogy mennyire szeretnénk szoros darabot, és milyen nyúlós a mintánk.
Az én darabom tiszta pamut fonalból készül - mint már említettem Patent mintával, ez akár felére is össze tud ugrani, mint egy zokni. 40 szem és még néhány elég is lesz a hetes női méretre. Így csuklóban is feszes, és az alkaron sem szorít.
Szóval szemfelszedés, és indulhat a  munka!
Most itt tartok:
Mint látszik a pár egyik fele már ott tart, hogy megvan a fő darabja, ez díszítve van margaréta hímzéssel.
A párja épp készül. Csodaszép ez a vílágoszöld fonal! :)


Következik a
- margaréta öltés, és a
- hüvelykujj készítése...

Megjegyzések

  1. Szia!
    Nekem az lenne a kérdésem hogy mennyi Tűvel kötötted és hogy a hüvelykujjat hogy csináltad meg...Kérlek válaszolj köszönöm...Kata

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Ez egy pofon egyszerű kesztyűkötési mód, egy körkötőtűvel kötöttem, oda-vissza, majd az oldalán szemről szemre összeöltöttem - így varrási vonal beleolvad a mintába. A hüvelykhez fölszedtem a szemeket, úgy kötöttem hozzá az oldalához. Itt látható: http://3alma.blogspot.hu/2011/12/ket-kezmelegito-hidegre-valo.html
      Remélem segítettem!
      Üdv, Mariann

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések