Bizsuk

Nem maradhat blogolatlanul ez a mánia sem, azt hiszem...
Az első ajándékdarabok, eladásra, vagy megmutatásra kínált alkotásaim hónapokig érlelődtek a buksimban, mire meglett minden apró részlet ahhoz, hogy valamennyire elkészülhessenek.

A magok a kedvenceim! Igazi, élő magok, akár fa is növeszthető lenne belőlük. Eredeti génbank. Nem csodálatos?! Ráadásul a REMÉNY nevű őszibarack különlegesen apró magjáról van szó, ami azt jelenti, hogy ez egy remény-mag ---- nem szép asszociáció?

Még mindig tele vagyok ötletekkel, de én is csak egy, azaz 1 ember vagyok, ráadásul szerencsére nem a maga ura, hanem a törpéké... :)))) Első a kicsiny, aztán minden más, majd én :))) de ez így van jól!
Ha már nem lesz rám szükségük, nagyon fognak nekem hiányozni, úgyhogy most egyelőre a grafikák, képecskék, ötletek egy mappában, egy noteszben, és egy dobozban gyűlnek megvalósításra várva.
Hogy ez a zsugi mekkora egy találmány!
Hamarosan bővebben írok róla, készítettem képeket arról, hogyan működik.
Posted by Picasa




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések