Ceruzatartó laptartóval

Elkezdődött a ceruzatartók gyártás a Maionn Művekben :)
Egy nagyszerű leírást találtam  Kalex blogjában, amiben ő fali változatot készít. Én kézit/táskait :))) szerettem volna, ezért a felét valósítottam meg.
Az egész A4 méretű, nem sokat variáltam a szabásmintával.
Mivel nem hátrány, ha néhány papír is van nálunk, amikor kiskorú manócskánkat lefoglalni szeretnénk, ezért a hátlapot duplán véve irattartó rekeszt alakítttam ki. Azóta láttam már másnál is hasonló megoldást, csak felül nyitott módon, ami azt bizonyítja,  hogy nem lehet egy rossz ötlet, van igény rá :)

Az első darab, egy rózsaszín csíkos prototipus névnapi ajándék volt. (később fotózok :)


A második, a lepkés, egy szülinapi meglepetés.
http://www.marionn.meska.hu/

A hamadik, a Pöttyös Pannis is laptartós, házon belüli megrendelésre készült pamutvászonból, a cofikák pamut kötőfonalból.






és még mindig van egy megrendelésem függőben, ami fiús lesz, Buzz Ligtyear figurával :). ha elkészült, beszúrom ide a képét.

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések