Pöttyös buksza

Történt egyszer, hogy egy üzletben járva nagyon megtetszettek a kapcsos pénztárcák!
Amolyan gyerekkorombéli kisbukszák. Nosza, vettem is az épp vásárolni tanuló lányomnak egy iskolatáskához passzolót, narancsosat.
De ÉN IS SZERETTEM VOLNA EGYET!!! Pirosat, pöttyöset, retrósat :)))
Kerestem mindenfelé a keretet, mondván, csinálok egyet magamnak :)
És úgy is lett, de alapanyagot nem találtam, így egy újat, amit már pénztárca korában vettem meg, szétszedtem, és átalakítottam a kedvemre.
Meg is tetszett anyunak is, így már többet is készítettem belőle.
Ha tetszik, keresd te is a MESKÁN!

Megjegyzések

  1. Szia! Jól látom, hogy nem látom sehol a blogon elérhetőségedet.. a bolton kívül ????

    Pedig kellene valami Mukinak:-)))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések