Tünde tüdéje

Zsugi tünde készült, megrendelésre.
--- Jujjj, nagyon szép képekről!
Először nem tudtam, melyiket válasszam, aztán mindkettőből lett valami.
Lássuk a szineset:
Előre csiszolt zsugorkára színes ceruzával rajzoltam fel a tündérkét.

Ilyen lett:


Ki kell vágni ollóval, kilyukasztani a tetején hagyott fóliát....
Ami nem sikerült, elbaltáztam - Sebaj, jobb ötletem támadt, hogy milyen tartóra teszem, de összezsugorítva nem lett elég élénk a szine :(((


Valahogy mást kellett kitalálni.

A fajta fényes fóliára alkoholos filccel tudok rajzolni. Azt is elkészítem, és kisütöm, így:

A fólia sütés közben elkezd vitustáncot járni, majd kicsi lesz, és kisimul. Felveszi új méretével új tulajdonságait is.




3D lakkal domborítom, plasztikusságot adok neki.


Ha megszilárdul, még néhány réteget rakok rá, és medáltartóval befelezem. Remélem jó lesz, és tetszeni a szomszéd néninek :)
Ha kész, ideteszem azt a képet is.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések