Egyszerű kötött poncsó leírása - kötésminta Zsuzsi kötőgépre, vagy kézi kötésre

Az egyszerű poncsó kötésmintát egy jótékonysági felhívásra teszem közzé.
Egy régi Amelie újságból fotóztam le, amit én már számtalan formában felhasználtam, tehát be is vált. Sőt!
Leegyszerűsíthető, variálható, méretezhető, arányosan kicsinyíthető, akár Barbie méretre is.
Ötlet: Aki ügyes, az kapucnit is köthet hozzá.
A kötésminta lehet bármilyen, amit szeretünk, vagy ki szeretnénk próbálni, de lustakötéssel is nagyon jól mutat.
Lehet csíkos, lyukacsos, csavart... (kerek csokoládé, szögletes csokoládé... :)))
Ennyi az egész.


Ebből készült ez:










És ezek:


   


Megjegyzések

  1. Szia!
    Elkérhetem a poncsó szabásminta fényképet?
    Köszönöm
    Orsi

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Köszönöm, hogy szóltál!
    Igen, nem látom akadályát. Mi a szándékod vele? Esetleg honlapon szeretnéd szerepeltetni?
    Jelöld meg a forrást, és semmi akadálya.
    Mariann

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, saját célra csak. :)
      El tudod küldeni nekem? dula(kukac)lenardorsi(pont)hu
      Nagyon köszönöm.

      Törlés
  3. Szia szeretném megkötni magamnak a leírás érdekelne hogy kezdjek hozza

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések