Pandás sapi kötése + leszámolható minta és leírás

Nagylányom krónikus panda mániája az idővel nemhogy lanyhult volna, de krónikussá vált. Így történt, hogy megtörtem, és elkészítettem neki a bojtos cuki pandás sapit :).
Arcának leszámolható mintáját ITT találtam, és ott is van egy leírás, de én is leírom az enyémet.
Lévén,. hogy a színes minta csak a szemeknél, orrnál található, - tehát nem körben - most nem öt tűvel kötöttem a sapit, hanem oda-vissza. (Nem tudtam volna körbe húzni a fonalat a munka fonákán. Lesz tehát hátul egy nem feltűnő varrás.)

Hozzávalók:
5-ös (a passzéhoz) és 6-os kötőtűk
Alapszín (Red Heart - Niki dupla szála) 7-8 dkg fehér
kontrasztos szín a szemnek (itt Red Heart Reflective) szürke

1. sor felszedjük a szemeket az 5 mm-es tűre.  82 szem - méretpróbából kiszámolva.
2-8 sor : 1 sima, 1 fordított ismétlődése végig, patent minta (sima fölé fordított, fordított fölé sima)
9. és minden páratlan sor: végig sima
10. és minden páros sor: végig fordított

Színes szemek a leszámolható minta alapján.:

Ha kész a két szem is, kezdjük el a fogyasztást a sapi teteje felé.
Ha elértük a megfelelő méretet, kössük el a szemeket, húzzuk össze  a sort szorosan.

Fülek: 2 pom-pom, csomózzuk a sapira!

Jó munkát! Aki kipróbálta, küldjön képet facebook oldalunkra!!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések